2010. július 15., csütörtök

After Dark

Rájöttem, hogy ez az utolsó nyaram és rég volt már ilyen szar. Jah meglett a diploma elment vele 1 hónapom, azóta meg kb csak azt érzem mit, hol rontok el és jah ez az én önértékelési problémám elsősorban. Nyilván lehetne több önbizalmam, nyilván bízhatnék magamban.

Illetve nálam máshogy mennek ezek:
én nem tudok neheztelni sokáig, nem tudok hibáztatni sokáig olyat, akit szeretek és tudom róla, hogy szeret, mert amit tett nem hátsó szándékkal teszi vagy esetleg szándékosan. Az más kérdés, hogy ettől függetlenül az eredményen nem változtat, de ha belegondolok a miértekbe, hamar sikerül meggyőznöm magam a békülésről. Persze vannak kivételek lásd timivel való összeveszés vagy muterral kussolás napokig, de ezek visszatérő gondok voltak és megbeszélhetetlen problémák.

Ebből fakadóan hasonlóan próbálom értelmezni a fordított szitukat is. Viszont így meg mindig arra jutok, hogy valamit kurvára elcsesztem,ha ezt így érdemlem. Mégha próbálom is győzködni magam az ellenkezőjéről nincs semmi jel, amíg rá nem kérdezel konkrétan. Az meg úgy már meg van baszva, mint az m3-as holdjárósok az Oázis söröző előtt. Ha meg képes vagyok ilyen hibákra, akkor változtatnom kell, de hogyafaszba???
Ilyenkor jó lenne valami tapasztalt hímnemű emberke, aki segít 1-2 véleménnyel, hogy a faszomba is kell ezeket kezelni és, hogy ne érezd hosszú távon szar darabnak magad vagy mire próbáljak figyelni... De ilyennek mindig híjján voltam...
Nyilván nem kell elbaszni dolgokat, de azt mindenkinek sikerül...néha...persze van aki belátja, hogy ez bántó, van aki nem...
Idővel majd túljutok ezeken, csak jobb lenne más példájából okulni és nem a sajátomból fejtegetni ki a foszlányokat. Jó lenne valakitól hallani, hogy jah hagyd rájuk nem gondolják komolyan ,vagy jah tényleg egy fasz vagy ilyet megcsinálni és akkor mindjárt tudnám merre vagyok arccal előre.

Több szót már nem pazarlok a rinyámra, ígérem,amúgysem fontos már annyira !!!

After dark horrorfest-es horrorok !!!!
Végre eljutottam oda, hogy beleássam magam jobban a B kategóriás horrorokba. Ezeket valahogy mindig jobban szerettem, mint a szuper effektelt szörnnyel csépelős vagy a random ruhás és random fegyveres sorozatgyilkosos amerikai műanyag mészárlósokat. Itt kicsit több a hangsúly a mondanivalón is és legtöbbször túljutunk "a hát ezt mi a faszért csináltad hülye kurva, mikor nyilvánvalóan ott lesz" kérdés soron magunkban.
Nekem mind - amit láttam az ideiből - a fűrész által kitaposott ösvényt viszik tovább:
-gusztustalanul szaftos naturalista
-gondolkoztatós
-alapvetően az emberi jellembeli és személyiségbeli problémák miatt meghalós
-sötét "emos" hangulat

Pár trailer:
Dread:


The Final:


Nincsenek megjegyzések: