2010. június 27., vasárnap

vanidőm

Héjhó meglett az államvizsgám.
Jah 2essel !!! 9ből 4 embert dobtak ki annál a bizottságnál, ahol én voltam. Jellemző, hogy az utolsó utáni pillanatig vért kell izzadnom a sikerért, soha nem voltam az a típusú ember, akinek e téren szerencséje van. Sehol nem dobnak már ki senkit szinte államvizsgán, nálunk bepótolják ezt a sok mulasztást és még olyat is kivágtak, aki amúgy nem érdemelte volna meg. De ez van, remélem látom majd, hogy tényleg lesz értéke ennek a diplomának.

Fotózkodtak velem a városban, rajongó cs-sek !
Jah pénteken sörözés előtt betaláltak páran, hogy én vagyok e a "NAGY DN" és hogy csinálhatnának-e egy csoportképet velem. Köpni- nyelni nem tudtam hirtelen, nem vagyok hozzászokva ilyenekhez meg nem is tudom kezelni... Ellenben a mellettünk álló és várakozó öregúr arca,aki nem tudta hova tenni hirtelen, hogy ki is vagyok és miért is akarnak fotózkodni velem ennyien az PRÁJSZLESSZ volt.

Nyertem 20 000et foci vb meccseken.
jah 5 meccsre fogadtam 5 jött be eddig. :>

Megvannak a szigetjegyek meg lehet lenézünk pendulumra is balatonszáundra.
Minden okés,csak hiányzol majmóóó :>

Nincsenek megjegyzések: